آموزش مراقبت از باتری لپ تاپ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



آموزش مراقبت از باتری لپ تاپ
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1398
نویسنده : alinn

با جلوگیری از اجرای آن ها می توانید تا حد زیادی، باعث بهینه شدن مصرف باتری لپ تاپ خود شده و به طول عمر آن اضافه کنید.
 

ارتباط هارد با باتری
شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که منظم یا نامنظم بودن هارد، می تواند باعث صدمه خوردن باتری لپ تاپ تان شود. در این مورد باید بگوییم هر چه هارد شما کارش را به صورت سریع تری انجام دهد، تقاضای کم تری برای باتری ارسال خواهد شد.

به این ترتیب اگر یک هارد مرتب داشته باشید، کارایی باتری لپ تاپ تان تا بیشترین حد ممکن افزایش پیدا خواهد کرد. برای این منظور بهتر است هر چند وقت یک بار عملیات دیفراگ را انجام دهید. حتماً در حین انجام این کار لپ تاپ خود را به برق وصل کنید. اگر مصرف برق هارد کمتر شود، باتری شما مدت زمان بیشتری شارژ نگهداری خواهد کرد.


تمیز باشید
تمیز نگه داشتن لپ تاپ و باتری، یکی از مسائل مهمی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اتصالات باتری را تمیز نگه دارید و هر چند وقت یک بار با کمک یک پارچه و کمی الکل، این اتصالات را تمیز کنید. این کار باعث خواهد شد که عملیات مبادله انرژی در میان باتری و لپ تاپ به نحوه آسان تری صورت پذیرد.

اگر فکر می کنید که با استفاده نکردن از باتری می توانید آن را سالم نگه دارید، باید بدانید سخت در اشتباه هستید. باتری شارژ شده را تا مدت طولانی بدون استفاده نگذارید. بدانید هر باتری باید حداکثر تا دو هفته بعد از شارژ مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

 

 

در مورد استفاده بهینه از باتری لپتاپ و افزایش طول عمر آن، مقالات دیگری نیز در سایت وجود دارند که خواند آنها را به شما توصیه میکنیم. برای پیدا کردن این مقالات به دسته بندی مقالات سایت مراجعه کنید. و یا از کادر جستجوی بالای سایت کمک بگیرید.

 

منبع:دانلود ایرانی



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , , ,
:: برچسب‌ها: آموزش افزایش طول عمر باتری لپ تاپ , نگهداری از باتری لپ تاپ , محافظت از باتری لپ تاپ , باتری لپ تاپ , بهینه سازی باتری لپ تاپ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: